Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Semmi fellengzős duma

2008.01.27. 22:29 | Majdmegmondomatutit | Szólj hozzá!

Most nincs kedvem okos címhez. Sem tartalom senem. Egyszerűen elkezdek valamit, oszt lesz belőle cikk. Több dolgon jár az agyam egyébként. Próbálom magamat valahogy pozícionálni a világban. Egyik oldalról akár jól is érezhetném magam, egy sikeres céget vezetek, szerető emberek vesznek körül, van legalább két ember, aki mindig elolvassa amit ideírok, meg van egy gyönyörű és kedves feleségem, akit borzasztóan szeretek, ráadásul rövidesen megszületik első gyermekünk. De e mögött csak én érzem az élet kínját, mire eljutottam, eljutottunk idáig. Azért jutottunk, mert a feleségem támogatása nélkül, nem jutottam volna el idáig. Az én Tímeám egy nevéhez is hű ajándék. Azt gondoltam ezt most el kell  mondanom. Jóéjt

Folytatva ma reggel a dolgot (nem akartam külön post-ot), ott tartottam, hogy pozícionálom magam a világban - azaz szeretném pozícionálni magam. Tudni szeretném, hogy hova is helyezem saját magam, illetve az emberek hova helyeznek engem. Teo mondata nélkül ez nem is menne: szeretném, ha többen érdeklődnének irántam, ha érdekelnék embereket. És még így is sajtolnom kell a véleményüket - de nálam ez pozícióból jön. De akkor is. Mikor jön el az emberekben a kérdés ideje: mennyit érek én a világnak?

A kérdés az az, hogyha tudom ezt az adatot akkor nyugodtabb lennék-e? Nem hiszem. Én mindig valami többre vágytam. Azt szeretném, ha tevékenységem nyomot hagy a világba, és akik közelebbről ismernek, tudják, hogy kurva nagy hátránnyal indulok. A maximumnál kevesebbel nem érem be, és ahol ott vagyok, ott ténylegesen JELEN vagyok. Ezt hívja Teo Jelenlétnek, amelyik szó számomra is tökéletes. Ennyi elég vajon? Majd Ti megmondjátok :-).

Címkék: emberek szerelem tuti házasság

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr76314115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása