Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Olyan mint az átok...

2008.04.22. 20:52 | Majdmegmondomatutit | 5 komment

Szóval olyan. Most is bajom van. Van bajom bőven. Kurvára kéne egy klón... Meg egy új agy. Meg kevesebb károgás és siránkozás. Meg kevesebb vádaskodás. Meg több alternatíva, csodatétel, kézrátételesgyógyítás. Meg hegedűszó, gyertyafény, töménytelen alkohol, kesergős ivászat. Mert itt már normálisan szomorú sem lehet az ember. Egy híres mondás alapján - de kicsit fordítva: Örökké nem süthet.

Most valahogy így érzem magam. A veszteség jön, a veszteség lát, és visz amit csak tud. Bizalommal talán ki lehet tartani, de mivan, ha nincs bizalom. Mi van ha már önmagam előtt is eljátszottam a bizalmat? Hogyan kell a démontól szabadulni? Ezt majd valami TA-s, vagy EMK-s elmondhatná egyszer. Hogyan kell nemet mondani rá, és nem foglalkozni vele, vagy egyáltalán felismerni?

Úgy kell csinálni, hogy amikor felvetődik egy probléma, akkor megszületik a megoldás a fejemben, és automatikusan az ellenkezőjét csinálni? Mennyire okos a démon, nem fogja már alapállításként az ellenkezőjét mondani, hogy fordítva gondolkozva cselekedjek? Vagy már ez is a démon?

Címkék: én alkoholizmus szar a egész

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr85437729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Soth_ 2008.04.24. 20:05:50

Ha már TA lett említve:

A Démont nem tudod magadból kiírtani. Megtanulhatsz vele együtt élni, illetve nem figyelni rá.

Az ellentetjét sem szabad csinálni annak amit akarsz mert a TA elmélete szerint az csak az Ellensorskönyv.

Valójában Felnőttként kell dönteni, de ez a legnehezebb.

De ez mind bullshit...

Nagyon elkeseredettnek és fáradtnak tünsz. Így van?
Szeretnél pihenni? Lazítani?
Önbizalom hiányban szenvedsz?
Aggódsz valami miatt???

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.04.25. 07:10:59

Elkeseredett és fáradt vagyok. Pihenni és lazítani szeretnék, többszinten kérdőjelezem meg saját magam (apaság, munka, stb), és kurvára aggódom magam miatt.

helyes a meglátás :-)

Lord_Soth_ 2008.04.25. 10:50:21

Van aki figyel téged ... :)

Diavolo 2008.04.25. 22:08:54

Kicsit úgy érzem, hogy a szerdai beszélgetésünk is hozzájárult ennek a postnak a megszületéshez.
Nagy a teher a válladon...
és kicsit úgy érzem, ráraktam én is pluszban még... :(

Diavolo 2008.04.25. 22:13:23

Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lemeradásban van blog olvasás terén...:(

Mindenesetre, így is áll amit írtam...
süti beállítások módosítása