Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Ez amolyan kesergős blog...

2008.05.08. 00:06 | Majdmegmondomatutit | 2 komment

... pedig én nem is szeretek keseregni. Meg ideges fajta, pedig a nyugalmat kedvelem. Szorongós is, pedig boldog is vagyok. De valamiért ide mindig keseregni járok. Talán azért, mert az örömből - ami nekem jut - nem szívesen adok másnak, hiszen nekem is olyan fontos. Annyi öröm lenne még, amit meg szeretnék élni. Annyi minden.

Most arról kesergek egy kicsit, hogy nehéz temetni a holtat. Mint valami hospice alapítvány, végigasszisztáltam a haldoklását, és most már elfogadtam, hogy itt a vége. Most már csak a végét várom. Akarok majd írni egy cikket róla: Requiem egy vállalatért. Nem tudok kik fogják majd megjeleníteni és hol, mert (s)írás közben a lelkem egy darabja is odavész majd.

Valamiért azt érzem, hogy kicsi lettem. Ez most nagyon belülről jön, és nem tudom hogy hogy tegyek meg dolgokat, hogy másokat ne bántsak vele. Nem tudom miért nem születtem önzőnek. A bizalomért élek, mert a mennybe visz. Mindig a mennybe visz. Tulajdonképpen kétségbe vagyok esve, de ezt nem merem elmondani senkinek - magamnak sem. Már csak túlélni akarok, élni holnap - holnapután is, és csak magunkkal törődni.

De élni kell...

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr9459293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiralylany12 2008.05.08. 13:50:43

Irhatnék mindenféle okosságot, de beszéljem helyettem egy dalszöveg... Hallgasd meg, vagy csak olvasd el. Tankcsapda - Örökké tart...

Lord_Soth_ · http://lordsothhu.blogspot.com/ 2008.05.09. 13:06:11

Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen.

A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha ráérsz, és van igény?
süti beállítások módosítása