Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Álmainkat valósítjuk meg?

2008.01.23. 21:23 | Majdmegmondomatutit | 4 komment

Megint egy kis eszelős cím. Persze itt valahol azért már van némi mondanivaló, ellentétben az előző hasonló frappánscímes poszttal, ahol menet közben született minden. Ez egyébként a mai harmadik blogba, a harmadik bejegyzés. De ez sikerült szerintem a legmélyebbre. Mondjuk fáradt is vagyok egy kicsit, kemény nap volt. Este azonban leültem a munkám után, és azon gondolkoztam, hogy akármilyen fárasztó és szemét nap volt, akkor is jól éreztem magam, mert én az álmomat valósítom meg.

Ti mindenki mások, ti éreztek így? Ha igen, akkor nem értem, hol sikerültem félre ilyen hatalmas álmokkal. Akkor itt valami nem stimmel, miért van az, hogy vannak akik kisebbet tudnak álmodni? Vagy az én céljaim - álmaim volnának irreálisak? Ezt sem gondolom, mert rajtam kívül azért látok embereket sajátjaikon dolgozni, és megélni azt. Akkor csak egy verzió maradt: nem teszünk semmit az álmainkért. Ez szörnyű. Az előző előtti cikkemben arról írtam, hogy mikor vesztettük el a kapcsolatot embertársainkkal, most pedig arról, hogy mikor veszítettük el a kapcsolatot önmagunkkal. Ki az, aki irányítja lépéseinket nap mint nap? Valami letöltött bértudat, amit a lelkünk éppen pihenésre használ? Vagy valami extrém - eddig nem is azonosított - pszichológiai betegség, mely ráadásul fertőző? Vagy tényleg ennyire szürkék lennénk? Miért nem tudunk álmodni egyet, és tenni valamit az eléréséért. Apróságok is jók, bármi dolog, ami nem feltétlenül csak a birtoklási vágyunkat elégíti ki. Vagy elfelejtettünk álmodni is már? Ha elfelejtettünk álmodni, akkor nagy a baj. Mert ez gyakran felismerhetetlen, és néha visszafordíthatatlan. Ügyeljünk rá, hogy sose jussunk el idáig.

Címkék: emberek játszótér tuti

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr74309239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diavolo 2008.01.24. 19:29:08

Nos, célokról vagy dolgokról álmodni és ezeket valóra váltani...az élet egyik hajtó ereje. Érdemes küzdeni érte, de azt is tudni kell, hogy mikor kell feladni, vagyis tudni mik a korlátaink. Van is erre egy bölcsesség: "Ki álmokra épít, árnyék után kapkod."

Diavolo 2008.01.24. 19:34:38

Ehh megtaláltad a blog kezdeményezésemet. Gondolom a link miatt :-)

Pedig erősen filózok, hogy írja vagy ne. :D

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.01.24. 22:29:06

Zolivazze írjad. Ezen ne gondolkozz. Neked nagyon új világ lesz a kitárulkozás eme (vagy bármely más ugye) formája, de amiket itt írsz kommentbe, meg a Teo blogján, azt gondolom hasznos lenne mondanivalód ebben a világban. Pont úgy, ahogy Teo-é is, mert kincseiből: Önmagából ad egy kicsit a világnak.

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.01.26. 14:53:34

huhh... azé ez eléggé nyálas lett... ;-)
süti beállítások módosítása