Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Blogban próbálok elmerülni...

2008.02.06. 23:38 | Majdmegmondomatutit | 1 komment

Bújom az oldalakat. Lord Soth, Diavolo blogja, néha egy sandítás a tombolára - hátha van egy új komment: de nincs, subba - kiszel tündéhez nincs kedvem, erpblog - cw: új hozzászólás - átvették e a cikkem, index - érdektelen hírek, webisztán, bigyóblog egyazon epöl mánia, és végül kmk. Zombikat ölök, nőkkel pofozkodom, játszok a direkt szopatós játékkal is, és semmi... Talán felejteni próbálok.

Miért olyan sötét a jelen, ha olyan fényes a jövő??? Miért kell rettegni a holnaptól, ha olyan szép már az egy hónap múlva? Miért kell nem létező dolgokat reálisnak mondani - gondolni - érezni? MONDANI! Hazudni. Miért kell hazudni? Áhhh... azért ez erős. Hinni azt is, hogy meg tudjuk oldani a megoldhatatlant, az hazugság? Őszintén hinni? Mert én őszintén hiszem, hogy képes vagyok rá.

Címkék: játszótér tombola epöl szar a egész

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr1328801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diavolo 2008.02.10. 17:24:33

Lazzíts! Nézz meg egy filmet, olvass egy jó könyvet vagy bármi és ne rágódj! Nekem is szoktak lenni ilyen hangulataim...
süti beállítások módosítása