Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Vajon mikor vesztettük el a kapcsolatot embertársainkkal?

2008.01.17. 23:57 | Majdmegmondomatutit | 3 komment

Ugye milyen érdekes cím? Csak a cím motoszkált a fejemben, és érzem, hogy erről írnom kell valamit. Valami van itt beeeeen... Itt van a fejembeeeeen...

Szóval azt érzem, hogy az empátia kihalóban van. Az emberek csak úgy léteznek önnön kis világukban, ahova nem engednek be senkit, és ennél fogva el sem tudják képzelni magukat a másik helyzetében. Gondolkodás nélkül szórjuk kincseinket - az információt magunkról, különböző technológiák segítségével - de ha személyessé válik a dolog, akkor kizárjuk már ezt a fajta bensőséget. Talán mert félünk. De nem tudom mitől.

Magamon azt vettem észre, hogy előző blogomat azért hagytam abba, mert ismerőseim is olvasták, és túl sok személyes információt árultam volna el magamról. Vadidegennek szó nélkül őszintén - ismerősöknek már nem. Miért van ez? Szégyenlünk valamit mások előtt? Mindenki automatikusan kamugéppé válik, amikor személyesen beszélgetünk - miért van ez? Nem tudom.

Miért van az, hogy egyes emberek gondolkodás, és a következmények végiggondolása nélkül cselekszenek? Beteljesítik apró céljaikat, és nem gondolják végig, tettük hogyan hat másokra. Eszükbe sem jut sajnos, bár sokkal szörnyűbb lenne, ha ennek tudatában cselekedett volna. És utána ha elmondod neki, hogy hogy kicseszett veled, akkor meg van sértődve ezen, és mindenféle szarházi kifogásokkal találod magadat szemben. A legvégsőbb fegyver azonban a "nem így akartam, nem gondoltam végig". Remek. Most sokkal jobb. Gondold végig baszki amit csinálsz, és cselekedj felelősségteljesen.

Szerintem ezek a kapcsolatok elvesztek, vagy inkább szépen lassan elfogynak. Eljön majd az a szép Asimovi világ, ahol már nem is akarunk érintkezni más emberekkel, és a Tranzakció Analitika nagykönyvét újra kell írni. De valóban ezt akarjuk mi? Ha igen, akkor ne csináljunk semmit, szépen fejlődünk.

De hanem, akkor ébresztő: más emberek is vannak a világon.

Címkék: emberek tuti kapcsolatok

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr100301609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Soth_ 2008.01.18. 02:03:23

Hmm, jó szöveg. Egyből beugrott az Aurora, ahol egy egész bolygón 10.000 ember él...
Hát ha tudatosan nem is, de van errefelé törekvés.

Nekem pl. az jutott eszembe, hogy így hárman tök jól elvagyunk magunkban. Olvasgatjuk egymás blogjait, kommentezünk. De hol vannak a többiek?
Én pl elküldtem vagy 20-30 embernek, hogy gyertek írok blogot, gyeretek, szóljatok hozzá.
Aztán a kommentek 90%-át a Zoli meg te termeltétek. Érdekes ez, nagyon. De nem is olyan rossz fokmérő.
Most már legalább tudom, hogy titeket érdekel, hogy mi van velem. A többiek leszarják. Ezt érdemes lesz fejben tartani.

Jah, és azért nem beszélünk a másiknak arról, hogy mit érzünk, mit gondolunk mert ezzel sebezhetővé vállunk.

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.01.18. 09:59:38

Azt hiszem egyet értek veled. Engem igenis érdekel, hogy mi van veled, a Zolival és többiekkel, de megszoktam már azt az érzelmi magányt, vagy egyoldalúságot, amit a többiek érdektelensége, vagy érdeklődés mentessége okoz. Aurora yeah...

Diavolo 2008.01.18. 20:14:03

Jó a téma választás, és sajnos aktuális is. Tényleg én is ezt tapasztalom a környezetemben, hogy mindenki magával van elfoglalva éli a kis világát amit kialakított. Olyanná válik ez mint az apránként felrakott téglafal magunk körül: az idő múlásával rakjuk a kis téglákat aztán lassan azt vesszük észre, hogy hoppá, de sötét lett, hová lettek a többiek!?

Dönd, nekem az előző blogod is tetszett, kár érte, hogy nem ott folyatattad.

süti beállítások módosítása