Tombola

A tombolán lehet nyerni és veszíteni. Legtöbbször a második. Ha nyersz az fun, kacagsz és boldog vagy. De ha lúzer vagy, akkor ideges leszel, akármi miatt. Pénz, idő, baromságok satöbbi. A tombola nekem játszótér, ahol megmondom a tutit.

Friss topikok

  • Lord_Soth_: Írd csak meg nyugodtan, én elolvasom szívesen. A hétvégén összejöhetünk egy kis beszélgetésre, ha... (2008.05.09. 13:06) Ez amolyan kesergős blog...
  • Diavolo: Hoppá mekkora láma vagyok! Most látom, hogy ez még keddi bejegyzés...így jár az aki pár napos lem... (2008.04.25. 22:13) Olyan mint az átok...
  • Diavolo: Lord_soth_: Elqurtad, elqurtad! Mondjál le! :) (2008.04.18. 20:58) VÁDBESZÉD
  • Majdmegmondomatutit: Ámen :-) (2008.04.15. 23:24) Miért vagyok dühös?
  • Majdmegmondomatutit: nos igen... erre a részre már ki sem mertem térni... okosba megoldjuk... a magyarok "siegheil"-je... (2008.04.15. 23:23) Kié a föld?

HTML

Analitikusan

2008.01.15. 20:30 | Majdmegmondomatutit | 2 komment

Szóval elolvasva gyűlölködő cikkeimet, azon gondolkoztam, hogy ha egy külső - engem nem ismerő - ember olvassa, akkor felteszi a jogos kérdést: Ennek a faszinak meg mi a baja?! Na igen... Az epöl nem dedikált ellenség, ez jött és kész: Ezt osztották - szokták mondani. De mivel analitikus alkat vagyok, ezért gyakran elemzem magam is. Semmi tudományos humbug; józan paraszti énem analizálja az összetettebbik fajtát. (Feltették már azt a kérdést, hogy az analizál szóban miért szerepel a segg??? Naja, homofób is vagyok.)

Az első dolog amikor kívülről megvizsgálom magam, bennem is felmerül: Ennek a faszinak meg mi a baja?! Talán irigykedik valamira? Talán az ócsárolt fennenkölt szabadságra? Hogy azt gondolja valahol legbelül, hogy ezeket az almás cuccokat viselve, talán Ő is elérheti ezt?

Ez lenne a célja, hogy csak úgy kódorogva - sodródva céltalanul a világban, ha arra támad kedve leírja mi van a fejében? És büszke rá, hogy mások meghallgatják - elolvassák véleményét, gondolatait? Nos, igen. Talán. Alma nélkül, mert ehhez nem kell ez. De ismerve az írót jól tudom, hogy ehhez akár hiszitek, akár nem: kurvasok pénz kell. És ha más nem, de az író igenis megdolgozik azért, hogy egyszer, X időn belül, elérheti ezt. Alma nélkül, mert az alma szerintem hívalkodik azzal, hogy mindenki tudja, hogy kurva drága. És azok, akik veszik, nem értékelik a pénzt, mert nem ők keresték meg. Aki saját maga keresi meg a pénzt rá, az tudja, hogy iszonyúan értéktelen és felesleges pénzkidobás.

Ha én analizálnám az írót, ezt gondolnám.

Címkék: tuti epöl

A bejegyzés trackback címe:

https://tombola.blog.hu/api/trackback/id/tr75298877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord_Soth_ 2008.01.16. 13:23:53

Provokáció következik:

Gondoltál már arra, hogy jobb volna ha az analizáló énedet és a "összetettebb" énedet harmoniába hozzad ?
Ugyanis az talán letisztultabb volna mint mondjuk a homofóbia, vagy az épöl fóbia.

Majdmegmondomatutit · http://tombola.blog.hu 2008.01.16. 20:11:28

MAXimálisan egyet értek :-). De ez itt a tombola, a játszótér a gyermeki énemnek :-)

Persze tisztában vagyok azzal, hogy sokkal értelmesebb ember látszatát kelteném ezzel, és igyekszem így viselkedni.

Viszont azt vettem észre, hogy néha (és sajnos egyre gyakrabban) fortyog bennem a DÜH, és ezt muszáj levezetni valahogy... Ezért lett a tombola :-)
süti beállítások módosítása